Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Prima. Enige verbetering merkbaar nu ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
-John
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 aug 2014 05:20

Helaas geen verbeteringen === https://prnt.sc/1dmoh1n
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ga naar https://www.kaspersky.nl/blog/disable-b ... ons/24114/
Volg de instructies onder het kopje Hoe u meldingen in Microsoft Edge kunt verwijderen
Staat daar e.reverscaptcha.com bij, verwijder die dan.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
-John
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 aug 2014 05:20

ik heb e.reverscaptcha.com weggegooid en heb daar na geen last meer van die site gehad, krijg nu wel van een anders site berichten, moet ik die op de zelfde wijze verwijderen?
zie
https://prnt.sc/1duw0cv
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ja, je kan ze eventueel allemaal verwijderen en zo met een schone lei beginnen.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
-John
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 aug 2014 05:20

ik heb er zelf nog een paar weggegooid, en krijg nu geen vervelende boodschappen meer, dit is opgelost, maar zijn we zo klaar of wilde je nog iets met de pc doen? ik hoor graag van je
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Als er verder geen problemen kunnen we afronden.

Hernoem FRST64.exe naar Uninstall.exe en start het vervolgens. FRST zal zichzelf en zijn logbestanden opruimen.
Herstart de computer als daarom gevraagd wordt.

Ik zie dat je veel producten van IObit geïnstalleerd hebt. Is dat nodig ? IObit is van Chinese makerij en heeft in het verleden dubieuze handelingen verricht
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.
Gebruikersavatar
-John
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 30 aug 2014 05:20

Ik zie dat je veel producten van IObit geïnstalleerd hebt. Is dat nodig

dit zijn progjes die zoals ze mij lieten voorkomen dienen om mijn pc fris en fruitig te houden, zo zouden mijn programma's automatische updaten en spam en dergelijke buiten de deur houden, ik werk al een jaar met deze software en het viel mij niet tegen , een poosje geleden was mijn harde schijf gecrasht ik moest zo nodig de bios updaten waardoor de pc niet meer opstartte, het enigste wat ik kon doen is een andere harde schijf in mijn pc plaatsen en opnieuw windows 10 installeren, totdat ik dus problemen kreeg met die ongewenste reclame, toen heb ik die iobit programma's ook weer opnieuw geïnstalleerd, maar dat konden ze ook niet verhelpen en toen heb ik maar een beroep gedaan op Hijackthis en met een goed einde dankzij jouw, waarvoor mijn dank dan ook groot is.
Kan ik dan beter deze programma's van mijn pc halen?
ik hoor het graag wat te doen
Gebruikersavatar
PeterJ
Moderator
Berichten: 3838
Lid geworden op: 22 okt 2007 23:22

Ik ben geen voorstander van allerlei tools om je computer zogenaamd beter en sneller te maken. Dergelijke tools beloven vaak meer dan ze waarmaken, of je moet betalen voor bepaalde diensten. Pas bovendien op met register-cleaning-tools. Die kan je beter niet gebruiken.

Als jij geen problemen ondervindt mag je ze ook behouden.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Tevreden met de geboden hulp, overweeg een vrijblijvende donatie of plaats een bedankje. Hoe je dat doet lees je hier.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”