Welkom op ons forum!

Heb je een computerprobleem of een algemene vraag? Registreer een account op het forum, wij helpen je dan graag verder om het probleem vakkundig op te lossen.

IkkuhDus
Lid

Hallo,

Ik had dit ook al bij het verkeerde onderwerp geplaatst, maar kon hem niet verwijderen dus daarom nog maar een keer maar nu hier.

Het spelen op deze spellen liep nooit vast en de laatste dagen heel veel lag zodra 1 van de spellen opgestart word. Zelf geen idee waardoor het komen kan.
Alvast bedankt voor het nakijken!

Groetjes Mariska
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
abbs
Site Admin

Hallo,

1. Ik zie dat jou versie achterloopt: Microsoft Windows 10 Pro Versie 21H244.2965 (X64)
Waarom is deze nog niet geüpdatet naar de nieuwste versie Version 22H2 die is er al vanaf 18 okt 2022 .

2. Je Java is van slag verwijder die eens en als je die nodig heb installeer die na een herstart opnieuw.

3. Dan valt mij het volgende op wat misschien met je probleem te maken heeft.
Ik zie foutmeldingen bij de volgende games/programma's:

Toepassingspad: C:\Program Files\BlueStacks_nxt\HD-Player.exe

Pad naar toepassing met fout: C:\KuroGame_haru\tqm64\TQMCenter_64.exe

Toepassingspad: C:\KuroGame_haru\Punishing Gray Raven\PGR.exe

Heb je deze sinds de problemen begonnen en zijn ze legaal?

Afbeelding

Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Goed geholpen hier overweeg een donatie: of plaats hier een bedankje.

Terug naar “Virus- en malwarebestrijding logfile-sectie”