Hallo,
Je gebruikt een aantal "Browsers" bij welke heb je dit probleem?
Staat de optie "synchronisatie" toevallig aan in die browser?
We kunnen alvast genoeg opruimen, zorg indien nodig ook voor een goede backup.
Stap 1.
Weg gaan naar
Programma's en onderdelen:
- Klik Windows knop plus R tegelijk in. . Type appwiz.cpl in en klik OK.
- Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
- Web Companion
- WebAdvisor van McAfee
- Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
- Start indien nodig opnieuw op.
Stap 2.
Let op: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Download
fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
- Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.
- Druk op de Fixen knop.
- Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
- Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.